Képek

 2009.01.02. 11:16

 Elmondom, ami a szívemet nyomja...

Miért kell mindekinek az, hogy tudják hogy nézek ki? Az anonimitás nekem fontos, kérlek tartsátok ezt tiszteletben. Akinek meg kéne fürdőrucis kép rólam, az majd egyszer talán ha meglát az utcán, és felismer (annak ellenére, hogy sosem látott) és megszólít, talán kap.

Addig is, hogy azért mégis legyen valami fogalmatok:

Remélem ez elég :P.

A bejegyzés trackback címe:

https://melissagrayn.blog.hu/api/trackback/id/tr4852954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Energon 2009.01.29. 10:34:10

Hát szerintem egyre inkább az a tendencia, hogy ha valaki valakit/valamit látni akar akkor azt látja is (főleg itt neten). Arról nem is beszélve, hogy pl már iwiwen, myvipen is egyre többen vannak akik fürdőruhás/félmeztelen képeket tesznek fel, az már nem is számít kirívónak ha egy lány felülről úgy fényképez, hogy a dekoltázsába be lehet látni.
Felmerül a kérdés : akkor ezt bárkinek megengedi a buszon is ? :D:D Vaagy mit szól hozzá mondjuk az anyukája ha visszajelezi a bejelölést ??:D
Ebből indul ki szerintem, hogy a hapsik egyre jobban el vannak engedve. Én sem vagyok prűd, de szerintem mindennek van határa :)
süti beállítások módosítása