Jan 2-ről... és a 3-ról is

 2009.01.03. 16:53

 Sziasztok

Tegnap egész éjjel megint a neten lógtam. Kicsit furcsa, hogy mennyien írnak, bár egy ismerősöm is azt mondta, hogy ha felregisztrálsz egy társkereső honlapra, akkor onnantól kezdve véged. Hát jah. 

Ma délelőtt moziztam egy barátnőmmel, megnéztük az Esti Meséket, tök aranyos film volt. Az a tengerimalac tök csúcs :). Épp mondtam, h nekem is olyan kéne. Kár h csak animáció volt. De a lényeg hogy aranyos. Jahz ah valaki talál róla képet, linkelje már be nekem vagy valami, mert nem találtam hirtelen :S. 

Még mindig várom a társkereső honlapok címeit, mert mint mondtam, mindet akarom. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://melissagrayn.blog.hu/api/trackback/id/tr28855418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Energon 2009.01.29. 10:23:41

ja és :
tarskereso.lap.hu/
de szerintem inkább ne nézd meg, mert ha mindegyikre fel akarsz regisztrálni, akkor sok dolgod lesz :))
süti beállítások módosítása